top of page
Search
Writer's pictureסוזי לוינסון

קורס צילום אדריכלות ועיצוב פנים און ליין

קורס צילום אדריכלות ועיצוב פנים און ליין הוא החלון לעולם המרתק והמופלא של פריטים, טכניקות ושפה, באחד מתחומי הצילום האהובים.

עולם הצילום המקצועי נחלק לנושאים רבים ומגוונים המרכיבים מעטפת שלמה של מתודיקה, זוויות וציוד. אחד התחומים האהובים עליי ביותר, נמצא בתוך עולם הצילום הקסום של הדברים הקטנים, המיוחדים והצבעוניים של מושג עיצוב פנים; התחום המרתק שפותח לנו חלון עם קונספט ייחודי אל תוך עולמם של האדריכלים, האדריכליות ומעצבי הפנים – החלל והסטיילינג שלהם, כדרך להתבטא בצורת העיצוב הפרשנית האישית האופיינית לכל אחד ואחת הוא גם התחום שמשקף את צורת החשיבה הארכיטקטורית שלהם בתוך המכלול המגוון של תחום צילומי אדריכלות. לכן, זו הזכות והאהבה הגדולה שלי להעניק לכן את הידע שלי בתחום - עם קורס צילום אדריכלות מקצועי ועיצוב פנים המועבר בצורה מקוונת.


קורס צילום אדריכלות ועיצוב פנים – להבין לעומק דברים

שינוי הפרספקטיבה שלנו על עיצוב פנים יכול להגיע מהרבה מקומות. לי, חשוב להעביר בצורה ברורה את הכלים החשובים שיכניסו אתכם ואתכן אל כל הדקויות בעולם הקסום של צילומי אדריכלות ועיצוב פנים: לדעת להתייחס אל עיצוב פנים כאמנות לכל דבר; להתהלך במקום, לדעת כיצד להרגיש אותו וכיצד להריץ בראש את התסריט הפנימי שייקח אותנו אל עבר הוויז'ן הנכון.

בקורס אני אעבור על הדגשים החשובים ליצירת צילום עיצוב פנים מנצח:

  • כיצד לתת את הדגש על האור, כגורם המשפיע על המשך תכנון הצילום – מתי יש להבליט אותו ומתי לא.

  • לשים לב לחלל שתכנן האדריכל במבנה, למרחב ולצבעים הדומיננטיים ולנגיעה של מעצבי ומעצבות הפנים, על מנת להבין את הכוונה שבשפה הגלויה והסמויה שרצו להעביר. הדגשים על קומפוזיציה נכונה וחלל הם מאסט, אסור שתהיה עליהם פשרה.

  • לבחור את זווית הצילום הנכונה שתחמיא לפנים המבנה.

  • לדעת לחפש את הניואנסים, את הדברים והפרטים, קטנים כגדולים שמשכו את תשומת לבנו.

צילום נכון של אדריכלות ועיצוב פנים מגיע מהמקום המעביר ללקוחות פוטנציאליים את המסר של האדריכל בצורה הטובה ביותר – את כל זה חוויתי בצורה מרתקת, עשירה ומלאת חוויות. את החוויות האלו, הייתי רוצה מאוד לשתף בקורס שלי.

כמובן שחלק גדול מצילומי אדריכלות ועיצוב פנים נוגע לסגנון הבנייה, וגם לכך אתייחס. סגנונות בנייה ריתקו וימשיכו לרתק אנשים מכל העולם. הם נותנים לנו את החלון לעולמם של אדריכלים, אדריכליות ואמנים. צילומי עיצוב פנים נכנסים לדקויות של צילום האדריכלות, עד לתוצאה הסופית, ומסבירים אותה "מבלי להסביר". לכל אחד הקסם והמסתורין שלו.



קורס און ליין

אז על אילו דקויות חשוב לשים לב בצילומי אדריכלות ועיצוב פנים? מהו הציוד המתאים? אילו דברים אסור בשום אופן לבצע ומהם ההבדלים בין צילומי עיצוב פנים לעומת צילומים מתחומים אחרים? בעזרת הקורס המקוון שלי, אני רוצה לענות לכן על התשובות האלו ועל עוד נושאים חשובים. להמחיש כיצד ללכוד בהרמוניה את החלל, העיצוב והסגנון. להבין כיצד עריכה וריטוש של התמונות נותנים לתמונה המתקבלת את ה-אפגרייד, שריקת ההתפעלות והמבט הבוחן והסקרן של מי שנתקל בצילום אדריכלות.

קורס למידה עצמית - לחוות, להעשיר, להיפתח

המסר שלי בקורס הוא: הסבלנות משתלמת. כל מדרגה במבנה, כל מרחב עיצובי וכל צבע, חייבים לקבל את היחס, הכבוד ובעיקר הרגע הנכון שיקלוט את כולם וילכד אותם יחד לכדי תמונה אחת שכולה שלמות.

רוצות לשמוע עוד על קורס צילום אדריכלות און-ליין? רוצות לדעת עליי ועל הניסיון שרכשתי בתחום?

תוכלו להקליק, ליצור קשר ולקבל פרטים, מענה וייעוץ מקצועי אודות הקורס וכל שאלה אחרת בעולם הצילום שאני מכירה ואוהבת.

מחכה לכן ולכם עם קורס למידה עצמית של המון רגש.




Recent Posts

See All

Comments


bottom of page